Call for Speakers til Measurement Day 2021 i København

Netop nu indbyder vi alle til at indsende forslag til mulige talere, case eksempler eller paneldebatdeltagere til den næste Measurement Day-konference, som finder sted ultimo september i København. 

Som noget nyt planlægger vi i år også en serie af virtuelle ‘opvarmnings-events’ fra april til juni, så publikum får endnu flere lærerige eksempler på god effektmåling af kommunikation.

I år er vi særligt på udkig efter eksempler hvor:

  • Måling af kommunikationens udfald var kædet direkte sammen med et ønsket forretningsresultat eller organisationsmål
  • Man anvendte evaluering til at vende erfaringer til læring og på den måde forbedrede sine processer eller kommunikationsindsats
  • Måling ud fra en baseline eller nulpunktsmåling klart viste, hvordan en organisation gjorde fremskridt hen imod sine mål eller blev bedre over tid
  • Man brugte research og analyse før eksekveringen af kommunikationen – og disse målinger styrkede indsatsens effekt målbart

Er du i tvivl, om jeres case eller eksempel kunne være relevant for vores publikum? Så ring meget gerne på telefon 61 67 45 85 for en snak!

Klik venligst på billedet nedenfor for at åbne indstillings-formularen

Forhandlere, leverandører og bureauer optræder typisk ikke på scenen til Measurement Day. De er dog mere end velkomne til at tage en snak med os om samarbejdsmuligheder.

Vi hører også meget gerne fra aktører i målingsbranchen, hvis I har kunder eller parter, I har arbejdet sammen med, som måske kunne være en interessant taler eller case at vise frem for publikum.

Hvad er Measurement Day?

Professionelle kommunikatører verden over slås desværre stadig med at påvise værdien og effekten af det kommunikationsarbejde, de udfører. Ofte bliver måling reduceret til forsimplede øvelser så som at tælle ens antal presseklip eller Facebook likes, og analyse og evaluering er de fleste steder ikke-eksisterende.

Det er vores mission at ændre den situation.

At inspirere dig, guide dig og i sidste ende hjælpe dig til at lære, hvordan du leverer målbare kommunikationsresultater, som direkte understøtter jeres strategiske mål. Og hjælper dig til at indtage en nøgleposition i beslutningsgangen i din organisation.

Measurement Days konferencer og workshops blev skabt med det formål. De er et unikt koncept, som fokuserer på effektmåling af kommunikation fra både et strategisk og et taktisk perspektiv. Ved brug af ekspert-talere og lærerige case studies sætter vi fokus på, hvor og hvordan kommunikation har gjort en forskel – så du bliver i stand til at gøre det samme.

Hvorfor du bør deltage

Dette er blot nogle få af de mere end 75 virksomheder, organisationer og myndigheder, som ved tidligere lejligheder har deltaget på Measurement Day:

Copyright © 2018 · Measurement Days