ÅRETS TALERE TIL MEASUREMENT DAY 2021 KONFERENCEN

Her finder du oversigten over dette års talere på konferencen og længere nede deres bio. På vores program-side kan du læse uddybende beskrivelse af de enkelte oplæg og sessioner.

TORBEN BO BUNDGÅRD
VP, Reputation Intelligence & Leadership, Corporate Communication
Novo Nordisk

Torben Bundgård, Novo Nordisk

Præsenterer:

ØRET TIL JORDEN
Hvordan Novo Nordisk spotter issues og muligheder gennem omdømmemåling

RASMUS GADE
Strategisk kommunikationskonsulent
GF Forsikring

Rasmus Gade

Præsenterer:

FRA KUNDER TIL MEDLEMMER MED DATA I RYGGEN
Brugertest og analyse i GF Forsikring banede vejen for ny strategisk retning

DR. LAURA DE MOLIÈRE
Head of Behavioural Science
UK Government Communication Service

Laura de Molière

Præsenterer:

BEYOND NUDGING 
How to apply behavioural science to strategic communication for effective behaviour change

CHRISTIAN MOUROUX
Country Communication Manager
IKEA Danmark

Christian Mouroux

Præsenterer:

NÅR KUNDER MODSIGER SIG SELV Paradokser i indsigtsarbejde og målgruppeanalyser

JESPER RØMER MUNK
Ansvarlig for Medlemstilfredshed
GF Forsikring

Jesper Rømer Munk

Præsenterer:

FRA KUNDER TIL MEDLEMMER MED DATA I RYGGEN
Brugertest og analyse i GF Forsikring banede vejen for ny strategisk retning

MARIAM SKOVFOGED
Kommunikationsdirektør
Dagrofa

Mariam Skovfoged

Præsenterer:

HVILKEN FORSKEL GJORDE VI?
Analyse og data-drevet kommunikation i Dagrofa

EVA TOLSTRUP ZIEGLER
Kommunikationschef
Sundhedsstyrelsen

Eva Tolstrup Ziegler

Præsenterer:

KOM GODT I GANG
Implementering af kommunikationsmåling i forskellige typer organisationer

TALERES BIO

Torben Bo Bundgård

Torben Bundgård, Novo Nordisk

Vice President, Reputation Intelligence & Leadership , Corporate Communication, Novo Nordisk

Oprindeligt uddannet som cand.comm. fra Roskilde Universitet har Torben over snart tre årtier været med til at forme Novo Nordisks kommunikation verden over.

Torben har særligt arbejdet inden for områderne ledelseskommunikation og forandringskommunikation, indtil han i 2020 fik ansvaret for at udvikle virksomhedens tilgang til omdømmemålinger og den strategiske rådgivning omkring dette.

Rasmus Gade

Rasmus Gade

Strategisk kommunikationskonsulent, GF Forsikring

Rasmus Gade er ansat i GF Forsikring med teamansvar for fagområderne kommunikation, presse og samfundsansvar. Opgaverne løses og tilrettelægges på både strategisk, taktisk og operationelt niveau.

Rasmus kom til GF i 2017 med syv års erfaring fra bureauet Nørgård Mikkelsen, hvor han har arbejdet med branding og kampagneudvikling inden mange forskellige brancher, både på B2B og B2C-området.

Han er oprindelig journalist og var gennem en årrække fast tilknyttet Kristeligt Dagblad som reporter.

Dr. Laura de Molière

Laura de Molière

Head of Behavoural Science, UK Government Communication Service

Dr. Laura de Molière is Head of Behavioural Science in the UK Government Communication Service in the Cabinet Office.

Laura holds a PhD from UCL in decision-sciences and social cognition, and a BSc in Psychology from the same university. She has co-authored the recent “The Principles of Behaviour Change Communications” publication and embedded the COM-B approach in campaigns across government.

Laura also runs a behavioural science consultancy in Germany, advising development institutes and government departments on behaviour change projects across the world. She is an Honorary Senior Research Associate at UCL and has guest lectured at LSE, UCL and Cambridge.

Christian Mouroux Pedersen

Christian Mouroux

Country Communication Manager, IKEA Danmark

Christian Mouroux har arbejdet for IKEA igennem næsten 7 år med skiftende ansvarsområder som blandt andet employer branding, global campaign manager og senest med landeansvaret for Danmark.

Han har desuden arbejdet med kommunikation på bureauerne We Love People og Zupa, og er med-grundlægger af bureauuddannelsen Hybrid Agency Program, som udbydes på KEA i samarbejde med Kreativitet & Kommunikation.

Christian er både uddannet KaosPilot og HD-studerende ved CBS.

I 2017 blev han kåret til Berlingskes Top 100 Talent-liste.

Jesper Rømer Munk

Jesper Rømer Munk

Ansvarlig for Medlemstilfredshed, GF Forsikring

Jesper Rømer Munk er ansat i GF Forsikring som digital marketing manager og er teamansvarlig for digital marketing og udvikling. Teamet fokuserer desuden på brugeroplevelsen og medlemstilfredsheden i GF. Arbejdet med medlemstilfredshed omfatter både interne og eksterne målinger: NPS-målinger, Trustpilot, EPSI, GF’s eget medlemspanel m.m.

Jesper er uddannet cand.merc. i Economics & Business Administration fra Syddansk Universitet.

Mariam Skovfoged

Mariam Skovfoged

Kommunikationsdirektør, Dagrofa

Som ansvarlig for kommunikation i Dagrofa-koncernen med 14.000 ansatte og medlem af koncernledelsen har Mariam Skovfoged blandt andet det fulde ansvar for corporate communication, intern kommunikation, PR og Public Affairs.

Hun er desuden medlem af Handelsudvalget i Dansk Erhverv og har tidligere arbejdet i stillinger som Head of Communications, SAS Danmark, og presse- og kommunikationschef i Miljøstyrelsen, Miljø- og Fødevareministeriet.

Oprindeligt uddannet i journalistik ved Syddansk Universitet startede Mariam sin karriere som journalist og har blandt andet arbejdet på Jysk Fynske Medier, TV2 og Danmarks Radio.

Eva Tolstrup Ziegler

Eva Tolstrup Ziegler

Kommunikationschef, Sundhedsstyrelsen

Eva er kommunikationschef i Sundhedsstyrelsen og står i spidsen for en nyetableret enhed, der samler alle Sundhedsstyrelsens kommunikationsindsatser indenfor bl.a. pressehåndtering, hjemmeside, sociale medier, kampagnestyring og design samt den overordnede faglige og strategiske udvikling af Sundhedsstyrelsens kommunikation.

Hun har tidligere arbejdet som kommunikationschef for både Sundhed.dk, Vejdirektoratet og Teknik- og Miljøforvaltningen i Københavns Kommune. Eva har desuden været på bureausiden som manager hos Burson-Marsteller.

Eva er uddannet cand.mag i Retorik ved Københavns Universitet.

Copyright © 2018 · Measurement Days