ÅRETS TALERE TIL MEASUREMENT DAY 2021 KONFERENCEN

Her finder du oversigten over dette års talere på konferencen og længere nede deres bio. På vores program-side kan du læse uddybende beskrivelse af de enkelte oplæg og sessioner.

JESPER ANDERSEN
Strategisk rådgiver
Quantum PR Measurement

Quantum er et kommunikationsrådgivningsbureau stiftet og drevet af strategisk rådgiver og international keynote speaker Jesper Andersen.

Som ekspert i kommunikationsmåling hjælper han virksomheder, organisationer og offentlige institutioner med at skabe indsigt, som gør dem i stand til at forbedre effekten af deres kommunikation og dermed nå deres strategiske forretningsmål.

Quantum er optaget i brancheforeningen AMEC, the international Association for Measurement and Evaluation of Communication – et udtryk for den højeste faglige standard i branchen.
Foto: SEES media, Ulrik M. Eriksen

Præsenterer:

DOKUMENTATION ELLER LÆRING?Perspektiver på kommunikationsmåling og værdiskabelse

TORBEN BO BUNDGÅRD
VP, Reputation Intelligence & Leadership, Corporate Communication
Novo Nordisk

Torben Bundgård, Novo Nordisk

Præsenterer:

ØRET TIL JORDEN
Hvordan Novo Nordisk spotter issues og muligheder gennem omdømmemåling

ANDERS FRANDSEN
Kommunikationsdirektør
Rigspolitiet

Anders Frandsen

Præsenterer:

FRA OVERBLIK TIL HANDLING
Rigspolitiets kommunikations-barometer

CHRISTIAN MOUROUX
Country Communication Manager
IKEA Danmark

Christian Mouroux

Præsenterer:

NÅR KUNDER MODSIGER SIG SELV Paradokser i indsigtsarbejde og målgruppeanalyser

MARIAM SKOVFOGED
Kommunikationsdirektør
Dagrofa

Mariam Skovfoged

Præsenterer:

HVILKEN FORSKEL GJORDE VI?
Analyse og data-drevet kommunikation i Dagrofa

RASMUS WINDFELD
Pressechef
FLSmidth

RasmusWindfeld 700x500

Præsenterer:

STYRK DIT MANDAT I PRESSEARBEJDET
Intern forankring af PR gennem målinger

TALERES BIO

Jesper Andersen

Quantum er et kommunikationsrådgivningsbureau stiftet og drevet af strategisk rådgiver og international keynote speaker Jesper Andersen.

Som ekspert i kommunikationsmåling hjælper han virksomheder, organisationer og offentlige institutioner med at skabe indsigt, som gør dem i stand til at forbedre effekten af deres kommunikation og dermed nå deres strategiske forretningsmål.

Quantum er optaget i brancheforeningen AMEC, the international Association for Measurement and Evaluation of Communication – et udtryk for den højeste faglige standard i branchen.
Foto: SEES media, Ulrik M. Eriksen

Strategisk rådgiver, Quantum PR Measurement og stifter, Measurement Days

Jesper Andersen er selvstændig kommunikationsrådgiver med speciale i effektmåling. Han hjælper virksomheder, organisationer og myndigheder med at sammenkæde og afstemme deres kommunikationsmål med deres forretningsmål på en måde, så det bliver tydeligt, om deres kommunikation er målbart forretningsunderstøttende.

Jesper er tidligere presseanvarlig i VisitDenmark og NCC Construction og har også arbejdet for PR-bureauet Mannov. Han har undervist på Danish Institute for Study Abroad og er i dag hyppig gæsteforelæser på blandt andet RUC, Danmarks Journalisthøjskole og Københavns Universitet.

Siden 2017 har Jesper arrangeret konferencen Measurement Day om kommunikationmåling. Han har siden 2014 været medlem af AMEC – den internationale brancheorganisation for kommunikationsmåling.

Torben Bo Bundgård

Torben Bundgård, Novo Nordisk

Vice President, Reputation Intelligence & Leadership , Corporate Communication, Novo Nordisk

Oprindeligt uddannet som cand.comm. fra Roskilde Universitet har Torben over snart tre årtier været med til at forme Novo Nordisks kommunikation verden over.

Torben har særligt arbejdet inden for områderne ledelseskommunikation og forandringskommunikation, indtil han i 2020 fik ansvaret for at udvikle virksomhedens tilgang til omdømmemålinger og den strategiske rådgivning omkring dette.

Anders Frandsen

Anders Frandsen

Kommunikationsdirektør, Rigspolitiet

Anders Frandsen er kommunikationsdirektør i Rigspolitiet siden 2016, hvor hans enhed både varetager egne ansvarsområder og koordinerer med kommunikationsstabene i de enkelte politikredse.

Han har tidligere både arbejdet som Public Affairs Director i Rud Pedersen, chefrådgiver i Danske Bank og sekretariatschef i Ingeniørforeningen IDA. Desuden har Anders en ministeriel baggrund som særlig rådgiver i både Videnskabsministeriet og Klima- og Energiministeriet.

Ud over sin rolle i Rigspolitiet er Anders i dag bestyrelsesmedlem i Dansk Stalking Center og ekstern lektor på Københavns Universitet.

Christian Mouroux Pedersen

Christian Mouroux

Country Communication Manager, IKEA Danmark

Christian Mouroux har arbejdet for IKEA igennem næsten 7 år med skiftende ansvarsområder som blandt andet employer branding, global campaign manager og senest med landeansvaret for Danmark.

Han har desuden arbejdet med kommunikation på bureauerne We Love People og Zupa, og er med-grundlægger af bureauuddannelsen Hybrid Agency Program, som udbydes på KEA i samarbejde med Kreativitet & Kommunikation.

Christian er både uddannet KaosPilot og HD-studerende ved CBS.

I 2017 blev han kåret til Berlingskes Top 100 Talent-liste.

Mariam Skovfoged

Mariam Skovfoged

Kommunikationsdirektør, Dagrofa

Som ansvarlig for kommunikation i Dagrofa-koncernen med 14.000 ansatte og medlem af koncernledelsen har Mariam Skovfoged blandt andet det fulde ansvar for corporate communication, intern kommunikation, PR og Public Affairs.

Hun er desuden medlem af Handelsudvalget i Dansk Erhverv og har tidligere arbejdet i stillinger som Head of Communications, SAS Danmark, og presse- og kommunikationschef i Miljøstyrelsen, Miljø- og Fødevareministeriet.

Oprindeligt uddannet i journalistik ved Syddansk Universitet startede Mariam sin karriere som journalist og har blandt andet arbejdet på Jysk Fynske Medier, TV2 og Danmarks Radio.

Rasmus Windfeld

RasmusWindfeld 700x500

Pressechef, FLSmidth og ekstern lektor på CBS

Rasmus Windfeld er global pressechef i FLSmidth. Han har tidligere i 8 år været pressechef i Siemens & Siemens Gamesa og før da kommunikationschef i TDC Erhverv.

Rasmus er særligt optaget af at arbejde med virksomheder inden for den grønne omstilling.

Rasmus, der er uddannet fra Københavns Universitet i Historie og Retorik, har også i de sidste 12 år fungeret som ekstern lektor i virksomhedskommunikation på CBS.

Copyright © 2018 · Measurement Days