Retriever, der er en af Nordens førende virksomheder inden for medieovervågning og -analyse, bliver for tredje gang hovedsponsor af kommunikationsmålingskonferencen Measurement Day i København.
Det er med et velkendt navn i hjørnet af plakaten, når Measurement Day atter indtager København i maj måned. Retriever har to gange før optrådt som hovedsponsor for konferencen – i 2017 og 2018.
”Jeg er super glad for, at vi endnu en gang skal teame op om at præsentere den eneste Nordiske konference, der sætter fokus på, hvordan kommunikation leverer dokumenteret værdi til organisationen. Kommunikationsmåling er et af de hotteste emner internationalt, men herhjemme kæmper mange stadig med at agere forretningsunderstøttende. Det prøver vi i al beskedenhed at lave om på”, fortæller grundlæggeren af Measurement Day Jesper Andersen.
Årets konference har titlen ”Measuring what Matters – from Output to Outcome and Impact” og sætter igennem cases og ekspert-indlæg fokus på, hvordan effektmåling i praksis skaber både læring, viden og forretningsmæssig værdi.
En vigtig mission om at dygtiggøre og inspirere
”Measurement Day er en unik branche-event med en meget ambitiøs målsætning om at dygtiggøre sine deltagere. Det sker ikke alene ved at vise de mest lærerige danske cases, men også ved at hente inspirerende eksperter ind fra udlandet til at udvide vores horisont. Den mission vil Retriever gerne bakke op om”, fortæller adm. direktør for Retriever Danmark Alan Malligsen.
Measurement Day 2020 afholdes i København onsdag den 6. maj.
Early bird billetsalg åbner mandag den 10. februar på https://measurementdays.dk/copenhagen/